پریشان گویی های یک دلِ تنگ...

این منِ گم شده در پیرهنم...

کتاب و فیلم و این چیزها...یا به بهانه ی این هوای بی نظیر...

هوا ملس است..

ابری و خنک و مطبوع...

در بهترین جای دنیا،یکی از مناطق ثقل جهان،رو به روی پنجره ای که باد خنک پرده اش را تکان می دهد.،نشسته ام..

کتاب من،پیش از تو در دستانم است ..

بهترین لحظه ی زندگی برای من همین الان است...

هواخنک باشد و لم بدهی کتاب بخوانی و گاهی جرعه جرعه چای بنوشی..

زندگی همین حالاست...

+من،پیش از تو رو دوست داشتم...

+لیست کتابام رو برای نمایشگاه کتاب تهران نوشتم...دعا کنید قسمت بشه برم..

+طی دو هفته اخیر فیلم های به وقت شام و لاتاری رو دیدم و باید بگم از نظر من عااااالی بودن...

+شلوغ و دلتنگ و خوشحالم این روزا:)

+در پناه حق...


۱ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
لوسی می
۲۶ فروردين ۱۳:۰۰
چقدر خوبه آدم از چیزهایی که وقت میذاره و میخونه یا می بینه راضی باشه :)
ایامتون پر از حال و هوای بی نظیر :)

پاسخ :

بله واقعا خیلی خوبه و فکر میکنی که وقتت رو هدر ندادی:)
ممنون:)همچنین ایام شما:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
بسم الله الرحمن الرحیم...
{وَمَا هَـٰذِهِ الْحَیَاةُ الدُّنْیَا إِلَّا لَهْوٌ وَلَعِبٌ ۚ وَإِنَّ الدَّارَ الْآخِرَةَ لَهِیَ الْحَیَوَانُ ۚ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ}
{ این زندگی دنیا چیزی جز سرگرمی و بازی نیست و زندگی واقعی سرای آخرت است ، اگر می دانستند...}
"عنکبوت/64"

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان