پریشان گویی های یک دلِ تنگ...

این منِ گم شده در پیرهنم...

خاطرات سفیر

کتاب خاطرات سفیر رو تازه تموم کردم.

یکی از بهترین کتاب هایی که تا به حال خوندم.

حتما توصیه می کنم بخونیدش:)

خاطرات بسیار جذاب دانشجوی ایرانی در فرانسه...

۶ نظر ۷ موافق ۱ مخالف
بانو ...
۲۸ ارديبهشت ۲۳:۱۵
سلام :)
طنز هم داشت؟

پاسخ :

سلام:)
بله اصلا کتاب به زبان طنز نوشته شده و خیلی شیرینه:)
صـــا لــحـــه
۲۹ ارديبهشت ۰۱:۴۴
من پارسال در کمتر از ۲۴ ساعت خوندمش... واقعا جذابه و جذاب تر این که نیلوفر شادمهری هم مثل ما بلاگر بوده! :)

پاسخ :

بله واقعا جذابه:)احتمالا جلد دومش هم بزودی منتشر بشه:)
بله ایشون هم بلاگر بوده:)
حوا ...
۲۹ ارديبهشت ۰۵:۵۱
ممنون بابتِ معرفی :)

پاسخ :

خواهش میکنم حوای عزیزم:)
مسـ ـتور
۲۹ ارديبهشت ۱۰:۵۸
الان نمیتونم
بعدا ان شاءالله میخونم (:

پاسخ :

ان شاالله:)))
✣یگانـღـه✢ jb
۱۹ خرداد ۲۰:۴۰
:) حتما میخونم

پاسخ :

بخون حتما:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
بسم الله الرحمن الرحیم...
{وَمَا هَـٰذِهِ الْحَیَاةُ الدُّنْیَا إِلَّا لَهْوٌ وَلَعِبٌ ۚ وَإِنَّ الدَّارَ الْآخِرَةَ لَهِیَ الْحَیَوَانُ ۚ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ}
{ این زندگی دنیا چیزی جز سرگرمی و بازی نیست و زندگی واقعی سرای آخرت است ، اگر می دانستند...}
"عنکبوت/64"

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان