پریشان گویی های یک دلِ تنگ...

این منِ گم شده در پیرهنم...

من که ملول گشتمی...

اگر تو همه ی این کوچه های باران خورده را قدم زده ای...من همه ی این خیابان ها ی خیس خورده را دویده ام...

اگر تو قطره قطره غم شدی در تنهایی شب هایت...من واژه واژه،" تو " شدم در غربت هوایت....

اگر تو روزنه ای شدی در آفتاب طلای صلاۀ ظهر زمستان...من همه نور شدم در تاریکی گرگ و میش صبح های بهار...

بیا...بیا این فاصله ها را بردار...بیا سر به سجاده ی عطر گل یاس بگذار و برای وصال دعا کن...وصال من با تو...وصال تو با من...بیا...همه ی این نبودن ها را بردار...همه ی این نشدن ها را ببر...بگذار بین من و تو فقط یک نفس فاصله باشد...

و من...اینجا...روی بلند ترین نقطه ی دنیا می ایستم و چادرم را به دست نسیم میدهم و همچنان که دست هایم را حایل پیشانی کرده ام ،از دور برای بهم رسیدنمان ذکر "یا حبیب" میگویم...

۱۹ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
sara 2528
۱۰ تیر ۲۳:۱۲
خیلی زیباست :)

پاسخ :

زیبا خوندید سارای عزیزم:)
ممنون:)
sara 2528
۱۰ تیر ۲۳:۱۹
خواهش میکنم :)

پاسخ :

:)))
00:00 :.
۱۰ تیر ۲۳:۲۰
عالی

پاسخ :

مچکرم...خیلی ممنون...
میم . الف
۱۰ تیر ۲۳:۲۱
بسی قشنگ بود :)))

پاسخ :

بسی قشنگ میخونی میم جونم:)))
ممنون:)
مسـ ـتور
۱۱ تیر ۰۰:۰۲
چه قدر با احساس ♥ 
یاحبیب یاحبیب یاحبیب... 

پاسخ :

عزیززززم ♥

سه نقطه
۱۱ تیر ۰۰:۱۹
خیلی زیبا بود :)
پیشنهاد می کنم شعر : دو گام مانده به هم . فریدون مشیری ...
+ادامه من که ملول گشتمی چی بود ؟؟؟

پاسخ :

خیلی لطف دارید.ممنونم...
مچکرم از پیشنهادتون.حتما در اولین فرصت می خونمش.
+من که ملول گشتمی از نفس فرشتگان...قال و مقال عالمی می کشم از برای تو...
بانو ...
۱۱ تیر ۰۱:۰۸
سلام
عالی بود :)

پاسخ :

سلام بانو جانم:)
خیلی ممنون عزیزم:)))
hani aliabadi
۱۱ تیر ۱۰:۵۷
زیبا بود:))

پاسخ :

خیلی ممنونم عزیزززم:)))
آسـوکـآ آآ
۱۱ تیر ۱۲:۲۰
به به :)

پاسخ :

عزیززززم♥
خیلی خوش آمدین:)))
یک من
۱۱ تیر ۲۰:۱۶
سلام(:
چه زیبا🌷

پاسخ :

سلام عزیزم:)
ممنون،لطف دارید شما:)))♥
ریحانهــ (:
۱۲ تیر ۰۱:۲۸
به به خوشبحال محبوب (:
با این خانوم خوش قلم و عاشقش 

پاسخ :

عزیززززم:))
 لطف دارین شما ،خیلی ممنون:)))
خیلی هم خوش آمدین:)
مهدی یار
۱۴ تیر ۰۷:۴۴
خیلی زیبا..  

پاسخ :

لطف دارید...خیلی خیلی ممنون...
behzad mim
۱۷ تیر ۲۳:۲۰
صحبت یار انتظار نیرزد**بوی گل و لاله زخم خار نیرزد
نخواهم ان وصال چو هجر قاعده است**خوردن می محنت خمار نیرزد
ز ان سوی دریای عشق گر همه سودست**انهمه نسود افت گذاز نیرزد
این دو سه روز غم وصال و فراقت**این همه اشوب و کار نیرزد
روز شود در شمار از غم جانان**خود عمل عاشقی شمار نیرزد

پاسخ :

قشنگ بود،...
ممنون از حضورتون...
لیلی بانو
۲۱ تیر ۰۸:۲۳
یا خیر حبیب و محبوب....

پاسخ :

یا حبیب من لا حبیب له...
عینکی عینکی
۲۲ تیر ۰۶:۵۳
متن هایی که مینویسین از خودتونه؟

پاسخ :

بله عزیزم.خودم مینویسم.
عینکی عینکی
۲۲ تیر ۱۳:۱۰
خیلی زیباست... :)

پاسخ :

زیبا میخونید عینکی جانم:)))
شرمنده میکنید:)
behzad mim
۰۶ مرداد ۲۱:۱۵
به نتیجه ای رسیدم...برای عام اینجا اینو میگم
هر وقت دیدین دختری سه نقطه ای توی انتهای جمله اش گذاشته یعنی به شدت حالش از احوال کسی زار است!!

پاسخ :

اصلا اینطور نیست.مثلا من خودم عادت دارم همیشه انتهای جمله ام سه نقطه میذارم،مخصوصا اگه متن ادبی باشه.
behzad mim
۰۶ مرداد ۲۱:۳۶
توی گفتگو های خصوصی این صدق میکنه

پاسخ :

شاید..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
بسم الله الرحمن الرحیم...
{وَمَا هَـٰذِهِ الْحَیَاةُ الدُّنْیَا إِلَّا لَهْوٌ وَلَعِبٌ ۚ وَإِنَّ الدَّارَ الْآخِرَةَ لَهِیَ الْحَیَوَانُ ۚ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ}
{ این زندگی دنیا چیزی جز سرگرمی و بازی نیست و زندگی واقعی سرای آخرت است ، اگر می دانستند...}
"عنکبوت/64"

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان