پریشان گویی های یک دلِ تنگ...

این منِ گم شده در پیرهنم...

زندگی جاریست...

چه انتظاری داری  از کسی که دلش دم به دم هوای کودکی هایش را می کند؟کسی که دلش پر می کشدبرای دوچرخه سواری ها،لی لی کردن ها،دویدن ها و برف بازی کردن های دوران کودکی...چه انتظاری داری از من؟منی که هر شب دلم هوای پشت بام خوابیدن ها و شمردن ستاره های چشمک زن شش سالگی ام را می کند؟هر روز هوس بستنی خوردن های سر ظهر و چرخیدن میان باغچه ی حیاط و بساط خاله بازی بین دو درخت گردو و انگور وسط حیاط خانه جان به سرم می کند...چه توقعی داری از من؟که بازیگر بازی پرتهوع تو بشوم؟بازیچه ی مغلوب سیاست هایت؟ که افسار زندگی ام را بدهم دست تو؟که دل بدهم به غم های پی در پی ات؟نه...نه دنیای بی رحم مفلوکم...من بازنده ی این بازی نمیشوم...من تسلیم آدم ها و عادت هایشان نمی شوم...
باور می کنم که زندگی هیچ وقت به سادگی دوران کودکی ام نمیشود اما زندگی نیازمند همین دلخوشی های کوچک است...
۵ نظر ۹ موافق ۱ مخالف
حوا ...
۱۱ شهریور ۱۷:۳۸
جمله‌ی آخر
دقیقاً...

پاسخ :

^_^
behzad mim
۱۱ شهریور ۱۹:۴۰
نمیفهمتت
نمیدونم خیلی وقته میخوام بفهممت ولی نمیتونم واقعا
مثل یه بلبل میگم به به چه صدایی...اما نمیدونم چی میگی
اما
ادامه بده ....

پاسخ :

چشم:|
بانو ...
۱۱ شهریور ۲۰:۳۹
دقیقا نیازمند همین دلخوشی های کوچک :)

پاسخ :

اره.نیازمند دلخوشی های خیلی خیلی کوچیک^_^
ناشناس
۱۲ شهریور ۱۱:۲۸
چقدر قشنگ

پاسخ :

قشنگ خوندید...
ممنونم.
00:00 :.
۱۴ شهریور ۲۰:۳۳
خیلی قشنگ

پاسخ :

ممنونم.تشکر.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
بسم الله الرحمن الرحیم...
{وَمَا هَـٰذِهِ الْحَیَاةُ الدُّنْیَا إِلَّا لَهْوٌ وَلَعِبٌ ۚ وَإِنَّ الدَّارَ الْآخِرَةَ لَهِیَ الْحَیَوَانُ ۚ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ}
{ این زندگی دنیا چیزی جز سرگرمی و بازی نیست و زندگی واقعی سرای آخرت است ، اگر می دانستند...}
"عنکبوت/64"

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان