پریشان گویی های یک دلِ تنگ...

این منِ گم شده در پیرهنم...

با اینا زمستونو سر میکنم...

هستم ولی خستم:)
عجیب دلم نوشتن میخواد و عجیب تر دستم به نوشتن نمیره!
فصل دوست داشتنی ام سر رسیده و من همچنان گنگم!
توی عصرای دل انگیز زمستونی دفترم رو باز میکنم و با یک لیوان چای هل دار و خودکارای دوست داشتنیم میشینم سر نوشتن ولی دریغ از یک کلمه!
میدونی حتی رو کتابام هم نمیتونم تمرکز کنم و این برای عشق کتابی مثل من یعنی فاجعه!یعنی یه چیز بی سابقه!میدونی اگه الیور تویست نصفه بمونه یعنی چی؟!
دلم این روزا بیشتر سکوت میخواد...مثل خود خود زمستون...دلم خیالبافی های گرم میخواد...دلم قصه های هزار و یک شب یلدایی میخواد...
نمیدونم...شاید دلم سفر میخواد...مثلا یکی باشه که ما رو بطلبه مثلا...
دله دیگه...همش دنبال بهانه ست...بهانه های عاشقانه ست...
شاید هم دلم فقط "تو" رو میخواد...
میام ان شاالله این روزها...
برام ارزوهای خوب کنید لطفا:)

۶ نظر ۲ موافق ۱ مخالف
آشنای غریب
۰۳ دی ۲۳:۳۲
با توجه به عنوان تیتر و موضوع:هر چی آرزوی خوبه مال تو :))

پاسخ :

خیلی خیلی ممنونم.مچکر.
دوست
۰۳ دی ۲۳:۴۵
زمستون خوبی داشته باشی.
وقت کردی بهم سر بزن.

پاسخ :

ممنونم.همچنین شما:)
کاکتوس :)
۰۴ دی ۱۵:۲۲
زمستون خوبی داشته باشی 😍:)

پاسخ :

ممنون:)هم چنین تو عزیزدلم:)
حسین
۰۸ دی ۰۸:۵۴
هرگاه از دست کسی خشمگین و یا ناراحت شدید
این قوانین فردی شماست که ناراحتتان کرده است
نه رفتار طرف مقابل . . .

پاسخ :

:|
آلاء ..
۱۳ دی ۱۹:۱۷
دل منم همینطور

پاسخ :

آخی عزیزدلم...
علی رضا عظیمی راد
۱۱ فروردين ۱۲:۲۷
** سامانه تبلیغات آنلاین دنیس **
با سایت دنیس می توانید تبلیغات خود را به صورت کاملا رایگان در معرض دید هزاران کاربر قرار داده و با انتشار لینک هوشمند دنیس، درآمد مستقیم و حرفه ای کسب نمایید.
(( https://dnis.ir/smart/mohajabe ))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
بسم الله الرحمن الرحیم...
{وَمَا هَـٰذِهِ الْحَیَاةُ الدُّنْیَا إِلَّا لَهْوٌ وَلَعِبٌ ۚ وَإِنَّ الدَّارَ الْآخِرَةَ لَهِیَ الْحَیَوَانُ ۚ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ}
{ این زندگی دنیا چیزی جز سرگرمی و بازی نیست و زندگی واقعی سرای آخرت است ، اگر می دانستند...}
"عنکبوت/64"

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان