پریشان گویی های یک دلِ تنگ...

این منِ گم شده در پیرهنم...

منم رفتنی شدم:)

سلام دوستان جانم...

راستش فضای بیان دیگه من رو تنگ اومد و تصمیم به هجرت به تلگرام گرفتم:)

یکی از دلایل اصلی من برای ورود به عرصه وبلاگ نویسی گرفتن فیدبک از مخاطب بود که خب متاسفانه اخیرا این مورد خیلی کمرنگ شده و ضمنا فضای خاموش وبلاگ نویسی انگیزه ای برای من نذاشته...

کانالی توی تلگرام زدم به امید روزهای بهتر:)ولی این دلیل نمیشه اینجا رو ببندنم یا به طور کلی از اینجا برم،من فرزند وبلاگم و به این آب و خاک تعلق دارم:)

ممنکنه گاهی از اینجا مطالبم رو منتقل کنم به کانالم.و همچنان دنبالتون میکنم.

به دیده ی منت منتظرتون هستم در کانالم،من اینجا با دوستانی آشنا شدم که انگیزه و امید من بودن،بچه های بیان یا به طور کلی بچه های وبلاگ نویسی بهترین دوستان منن:)

قدم بر سر چشم من بگذارید...

fatemehasgariii99@

 

۱ نظر ۵ موافق ۲ مخالف
ashkan ershadi
۱۵ مرداد ۰۵:۰۷

سلام 

فکر کنم منهم باید فکر کانالی بکنم. همه دارند کانال می زنند. 

پاسخ :

سلام.
خیلی خوش اومدین.
بله کلا فضای وب نویسی داره به این سمت میره.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
بسم الله الرحمن الرحیم...
{وَمَا هَـٰذِهِ الْحَیَاةُ الدُّنْیَا إِلَّا لَهْوٌ وَلَعِبٌ ۚ وَإِنَّ الدَّارَ الْآخِرَةَ لَهِیَ الْحَیَوَانُ ۚ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ}
{ این زندگی دنیا چیزی جز سرگرمی و بازی نیست و زندگی واقعی سرای آخرت است ، اگر می دانستند...}
"عنکبوت/64"

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان