پریشان گویی های یک دلِ تنگ...

این منِ گم شده در پیرهنم...

فاش می گویم...

امروز برای دومین بار کتاب دا را تمام کردم.

مثل باراول حالم عجیب است.حوصله ندارم.دلم میخواهد بنشینم و ساعتها در رویاهایم غرق بشوم.

من خرمشهر را ندیده ام.من آبادان و شلمچه و اهواز را ندیده ام.ولی به لطف صدها کتابی که درباره ی جنگ خوانده ام وجب به وجب خرمشهر را می شناسم.

من خیلی وقتها دلم برای خرمشهر تنگ میشود...

دلم برای کارون و اروند پر می کشد...

بین خودمان بماند من دلم برای جهان آرا هم تنگ میشود...

حتی برای باکری و زین الدین و همت و چمران...

من به راوی دا حسودی میکنم...

من حسودم...حسادت برای همه ی انها که جنگ را دیده اند...

حسادت برای همه ی کسانی که جنگیده اند...حسادت برای همه ی کسانی که پشت جبهه ها کمک کرده اند..

حسادت برای همه ی کسانی که شهید شده اند...

من این روزها عجیب دلم برای امام تنگ میشود...

۶ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
شا دان
۲۲ خرداد ۱۹:۲۲
ای جان. 

پاسخ :

ممنون دوست عزیزم:)
kerman man
۲۲ خرداد ۲۱:۱۴

خیلی عالی
امروز چندین بار که در "بیان" دارم از شهدا می خونم .
درود بر شما
بسیار بسیار عالی
Niloufar Joon
۲۵ خرداد ۰۰:۰۱
منم این کناب رو خوندم،امانمیدونم چرا اصلا برام جالب نبود،نتونستم باورش کنم.

پاسخ :

شاید چون نتونستید باورش کنید براتون جالب نبوده.
من میتونم ده بار دیگه هم بخونم و لذت ببرم:)
لوسی می
۲۵ خرداد ۱۳:۵۶
قشنگ بود.. یعنی عالی بود..
خرمشهر هنووووز پر از درده.. و این یک درد مضاعفه که این همه سال از جنگ گذشته اما خرمشهر هنوز به وضوح یک شهر جنگ زده ست... :((
البته میدونم منظورتون این نبود.. اما وقتی اسم خرمشهر میاد دل من پر از درد میشه برای مظلومیت بینهایت این شهر..

پاسخ :

لطف دارید شما لوسی می عزیز:)
واقعا خیلی مظلوم واقع شده خرمشهر.خیلی محروم مونده...
من هم خیلی ناراحت میشم برای مظلومیت شهری که روزی از زیباترین شهرهای ایران بوده اما حالا...
** دلژین **
۲۶ خرداد ۲۳:۱۲
دا عالیه... 
در عرض ۲۴ ساعت کتاب به اون قطوری رو یه بند خوندم... 
عالی بود... 

پاسخ :

بله واقعا کتاب خوبیه.
از اون کتابایی که که نمیتونی زمین بذاریشون.
خوش اومدین دلژین جان:)
جیک جیکی
۲۷ فروردين ۱۱:۱۵
من یکبار که رفته بودم مهمونی کتاب رو تو طاقچه شون دیدم برداشتم همینطوری شروع کردم به خوندن 
خدا میدونه با چک و لگد من آوردن خونه :D:D:D:D

هی یه تعارف نزدن بگن کتاب رو ببر با خودت

باید بخرمش

پاسخ :

آخی:)
حتما بخریدش:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
بسم الله الرحمن الرحیم...
{وَمَا هَـٰذِهِ الْحَیَاةُ الدُّنْیَا إِلَّا لَهْوٌ وَلَعِبٌ ۚ وَإِنَّ الدَّارَ الْآخِرَةَ لَهِیَ الْحَیَوَانُ ۚ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ}
{ این زندگی دنیا چیزی جز سرگرمی و بازی نیست و زندگی واقعی سرای آخرت است ، اگر می دانستند...}
"عنکبوت/64"

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان