پریشان گویی های یک دلِ تنگ...

این منِ گم شده در پیرهنم...

چرا آدم نمیشوم محض رضایت؟

هر سال می خواهم که ببخشی این دل را،بشویی این سینه را...

پاک کنی این روح را...

هر سال دم میزنم که از فردا آدم دیگری میشوم...

فرزند خلفی...بنده ی عبدی...فاطمه ی بهتری...

و دوباره همان آش و همان کاسه...!

+در آستانه ی ماه مبارک...

+ماه مبارک امسال برای من شروع جدیدیه،قراره به خودم یه فرصت دو ساله بدم و برم به سوی خودسازی،برم سمت علایقم و خلاصه همه جوره به خودم برسم.از پیشنهاداتتون استقبال میشه:)

+دعا کنید خوب ازش استفاده کنم...

+خدای لحظه های افطار پشت و پناهتان...

۳ نظر ۱۰ موافق ۰ مخالف
مهدی یار
۲۴ ارديبهشت ۱۹:۰۹
پله پله و اندک اندک برید بالا
درست می شود...

پاسخ :

بله.
ان شاالله...
حوا ...
۲۵ ارديبهشت ۰۷:۲۱
ان‌شاءالله که همه خوب ازش استفاده کنیم

پاسخ :

ان شاالله حوای عزیز...
التماس دعا:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
بسم الله الرحمن الرحیم...
{وَمَا هَـٰذِهِ الْحَیَاةُ الدُّنْیَا إِلَّا لَهْوٌ وَلَعِبٌ ۚ وَإِنَّ الدَّارَ الْآخِرَةَ لَهِیَ الْحَیَوَانُ ۚ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ}
{ این زندگی دنیا چیزی جز سرگرمی و بازی نیست و زندگی واقعی سرای آخرت است ، اگر می دانستند...}
"عنکبوت/64"

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان