پریشان گویی های یک دلِ تنگ...

این منِ گم شده در پیرهنم...

همگی دعوتید...

سلام دوستان:)

اگه موافق باشین دلم میخواد یه گروه کتابخوانی بزنیم،که توش کتاب بخونیم و حرف بزنیم و تخمه بشکونیم:)

+موافقا دستا بالا...

+اگه ان شاالله به ده نفر برسیم شروع میکنم...

+ضمنا نظر بدین که گروه توی چه پیام رسانی باشه،لطفا فقط تلگرام نباشه که برای من قطعه:)

منتظرتونم....

۳ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
دختـرِ بی بی
۲۳ تیر ۱۹:۱۱
سلام اگر بتونم ان شاالله هستم
ایتا

پاسخ :

سلام عزیزم.خوش آمدید.
ان شاالله...
دچارِ فیش‌نگار
۲۳ تیر ۱۹:۳۱
غیبت میشه من نمیام :))

پاسخ :

اصولا موقع سبزی پاک کردن غیبت میشه.
امیر رضا
۰۸ مرداد ۱۶:۳۰

خیلی جالب بود، وافعا دستت درد نکنه

راستی من تو وبلاگم آموزش برنامه نویسی وبسایت و ... میدم اگه علاقه مند بودی حتما سر بزن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
بسم الله الرحمن الرحیم...
{وَمَا هَـٰذِهِ الْحَیَاةُ الدُّنْیَا إِلَّا لَهْوٌ وَلَعِبٌ ۚ وَإِنَّ الدَّارَ الْآخِرَةَ لَهِیَ الْحَیَوَانُ ۚ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ}
{ این زندگی دنیا چیزی جز سرگرمی و بازی نیست و زندگی واقعی سرای آخرت است ، اگر می دانستند...}
"عنکبوت/64"

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان