پریشان گویی های یک دلِ تنگ...

این منِ گم شده در پیرهنم...

ناراحتم...

یعنی اینقدر با کتابخوانی بیگانه شدیم؟

چرا کسی اعلام نکرد بجز یکی دو نفر؟خیلی انتظار داشتم ازتون.

ناراحتم:(

۶ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
حمدان مقدم
۲۴ تیر ۱۲:۱۱
احسنت

پاسخ :

برای چی دقیقا؟
**هِلِناز **
۲۴ تیر ۱۴:۰۴
من واقعا وقت ندارم ! وگرنه میومدم  ❤

پاسخ :

عزیزززم.میفهمم.ان شاالله موفق باشی
**هِلِناز **
۲۴ تیر ۱۴:۰۵
از یه طرفم جمع شدن جایی غیر از تاگرام مستلزم لو رفتن شماره هاس :) 
و بعد از اون شاید خیلیا دوست ندارن حتی‌ مثلا عکس پروفایلشون رو بقیه ببینن ... خلاصه ی کم جمع کردن افراد مشکله 

پاسخ :

خب آره اینم هست.
مثلا ایتا این مشکلو نداره.

میم . الف
۰۱ مرداد ۲۳:۴۷
حیف که کنکور دارم .. :(

پاسخ :

عزیززرزز دلم:)
ان شالله به خوبی و خوشی با نتیجه ی دلخواه شکستش بدی:)
میم . الف
۰۲ مرداد ۰۰:۲۲
مرسی :) انشالله :))🌹

پاسخ :

قربانت...
خوشحال شدم سر زدی بهم:)
میم . الف
۰۲ مرداد ۰۰:۲۷
^__^💜

پاسخ :

❤   :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
بسم الله الرحمن الرحیم...
{وَمَا هَـٰذِهِ الْحَیَاةُ الدُّنْیَا إِلَّا لَهْوٌ وَلَعِبٌ ۚ وَإِنَّ الدَّارَ الْآخِرَةَ لَهِیَ الْحَیَوَانُ ۚ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ}
{ این زندگی دنیا چیزی جز سرگرمی و بازی نیست و زندگی واقعی سرای آخرت است ، اگر می دانستند...}
"عنکبوت/64"

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان